Dikter



Jag älskar dig så
det är du som får mitt hjärta att slå.
Utan dig vill jag inte leva
utan dig i mitt liv skulle jag bara i mörker treva.
Du gör mig lycklig och glad
och jag tackar gud var dag.
För att du är min
och för att jag får vara din.




                                                                          

Don´t kiss a boy who eyes are black.
He kiss you once and never come´s back.
Don´t kiss a boy who eyes are brown.
He kiss you twice and then live town.
Don´t kiss a boy who eyes are green.
He kiss you once and then finds another queen.
Kiss a boy who eyes are blue.
He kiss you back and then always love you.



Jag älskar en kille som älskar en tjej
som älskar en kille som älskar mig.


To young to die
to old to cry
to much in love
to say goodbye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0