en helt vanlig dag!!!

torsdag e det idag och slutet av veckan.gott att det snart är veckan slut och helgen kan invigas.men blir en luuugn helg vad jag jag vet. känner inte för så mycket faktiskt.hade varit nice att ha en helg då jag absolut inte gör nått alls.

på fre ska bli kul om det nu blir nått,av någon anledning tror jag inte detta bara för att det e jag! sen på lördag ska jag fira en familjemedlem vid 14 tiden sen ska ajg gå från en familjemedlem till en vän som fyller år på lördag:) ska även festa lite med han men är inte direkt sugen på att festa utan bara att umgås så vi får se hur det blir det detta:)

solen skiner just nu så detta känns så jättebra!på bra humör hoppas jag får behålla det...men man vet ju aldrig med tanke på min tur i livet!

idag blir det en hektisk dag. ska jobba på Ramlyckan 9-13 sen ska jag te Prästakullen 13-16 så detta ska bli intressant förhoppningsvis så kan jag sluta tidigare på Ramlyckan så jag inte kommer så där jättesent till Prästakullen..

men men det blir nog väl detta:) hur som helst hoppas jag på en underbar dag. 3 timmar på prästakullen. jag menar kommer in i vilan och sen halv 3 så e det mellanmål sen ska jag hem typ känns det som...

sen blir det hem, ska till Lina ikväll och mysa..på fre blir det Ur och skur  08.30-14.30 så en lagom dag.var längesen jag var där nu så det ska bli skoj!!!

Sitter och Lyssnar på Keith Urban just nu (Nicole Kidmans make) och han e helt underbar vilken röst alltså.....


            Keith Urban

              plus                                  =




                kan de bli bättre:)
ha en underbar Torsdag nu gott folk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0