en helt vanlig tisdag kväll...

har haft en såå himla stor och då menar jag stor diskhög i diskhon i flera dagar nu för jag har verkligen inte orkat,men nu blev jag sååå trött,mådde ju faan dåligt över skiten så jag tog den nu...

sitter o kollar hockeyn oxå Sverige leder mot Schweitz med 1-0 det e gött...
var ute på promenad  på 1,5 timme innan gick ner mot stan och gick förbi pubarna och där träffa jag Andreas Petterson och Peter Andersson dom satt o tog en kaffe o tjöta lite..

så nu e man väligt mör i benen o i vaderna. men gott var det,hade ej någon jacka heller för det var så grymt varmt alltså. så nu såg jag i spegeln att jag hade fått lite färg i ansiktet.

i morgon e det onsdag.sen är det ej låångt kvar tills på fredag då jag o mamma ska till Tyskland..det ska bli såå skoj alltså.
och i morgon onsdag fyller även min pappa år..honom ska vi fira på lördag men jag ska dit efter jobbet och fika lite..


  

 
















                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0