fest hos Pillan

 


    jaja nu blev det visst party hos Pillan ska bli sköj precis som vanligt. får se vilka som kommer..:) tur att man har städat i allfall.. nu blir det slappa innan det är dags för en promenad till Apelviken!!! sen blir det att möta Lina

jag har bestämt att jag ska sluta vara nojjig i allfall för ikväll. är så trött på att sitta o bara vara orolig nästan gråta för att amn inte vet vad som händer... eller pågår.. sånt är livet tyvärr det e bara att bita i det sura äpplet. på tal om äpple blir det nog en frukt nu..är lite sugen på nått i allfall...:)

jaja nu ska jag fortsätta att ligga i soffan o kolla Stålmannen...
Dean Cain är så jävla snygg så jag dånar haha



                ojoj jösses...sikken snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0