fest



   då var denna helgen över och massa fest blev det,men ändå ganska lugnt för Pillan. jag passar mig för dricka nu sen allt som hänt,blev lite nojjig över detta!!! på fre hade jag lite fest hemma det var väldigt trevligt. så det blev en massa fina bilder...

nu är det söndag och man sitter i soffan o kollar tv har varit ute på promenad men har fått ont i höger vadern vilket jag vet betyder att jag har gått och ansträngt mig för mycket.

så det gäller att ta det lugnt, tills i morgon då i allfall då är det jobb som gäller. har jobb måndag-torsdag
på fredag ska jag o mamma åka till Tyskland på "KULTURRESA"

helgen blir ovanligt lugn funderar skarpt på att stänga av mob och bara vara hemma...
i natt hann jag tänka en del.när man tänker på en viss person blir man helt såld på denna personern,men när man inte får någon respons på detta så börjar man tvivla så i morse har jag sagt till denna personen vad jag vill från och med nu så vi får se vad som händer.vad jag tror kommer absolut inget att hända. jag känner starkt inför beslutet jag gjorde men det gör fortfarande ont tyvärr... 



                      



























 

 

    Lite bilder från i lördags:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0