Godmorgon alla vänner....



   hoppas att ni alla har sovit sååå jättegott som Pillan har gjort i natt. vet ej varför men allt har känts så jättebra och just nu mår jag bra.får hoppas att jag får tillåtels att göra det resten av veckan oxå.. så nu sitter jag och dricker morgonkaffet och är allmänt glad. idag blir det jobb 9- 16 vad händer sen. det vete tusan.. får väl slappa lite här hemma antar jag.

har snackat med Johan om att jag skulle träffa han men det blir nog på torsdag tror jag nog allt,eller jag vet inte.känner inte att få göra så mycket nämligen.

kan ni fatta det är redan onsdag halva veckan gått. det enda jag vet är att jag ska faan ta det lugnt i helgen.vill helst inte se personer för då får man väl ett jävla liv efter sig och just nu orkar jag inte detta..

blir att fira Lasseman lite på lördagen men annars blir det lurre hela helgen vore ju jävligt gott att bara slänga sig i soffan och inte göra nått...ta en låång promenad o bara gotta sig...
får se vad som händer med det...

Nu sitter jag o lyssnar på dansband det får mig verkligen på bra humör så det e gött.. blir det snart frukost oxå...
hoppas att ni alla får en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0