helgen e över....



  så var denna helgen över igen kan inte fatta att det går såå snabbt nu hinner inte med alltså. på fredag gjorde jag inte så mycket var mest hemma och bara tog det lugnt.kolla film o käka godis...inget nyttigt men vad faan det var gotti. kolla även hockey lite.

idag söndag ska jag kolla hockeyn kl 20 då ska Sverige spela.. men först ska jag käka vårrullar och göra lite matlådor tills i morgon då det är en ny vecka,nya utmaningar och det blir en kort vecka oxå...

jag tog även lite nya kort på mig sj. i fre..när Pillan inte har nått att göra så tar jag kort på mig själv alltså ego kort...

           
                                                                                  

                                                                                            

 

 

 

    jag har konstaterat att svart vita bilder e finast...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0