hmmm kunde ej hålla mig...



nej det är sant jag kunde inte hålla mig.jag var tvungen att cykla till Håstenshallen o köpa lite godis.jag fattar inte att jag e så otroligt godissugen hela tiden..men men det är ju gott så varför inte liksom hehe
så nu sitter man o kollar tv o äter lite godis. jag har till och med badat och sånt innan idag så nu luktar man gott och allt..:)

ikväll blir det Criminal Minds och sen blir det sängen.:) ska ju te Tyskland i morgon bitti så man får ju vara utvilad till detta,men har fortfarande inte kommit på vad jag ska ha på mig..:S svårt det där med kläder..

är så sugen på ny mobil oxå.
Sony Ericsson F100i Jalou
snygg eller vad:)

den blåa blir det såklart. har kollat på den länge nu ju så den blir det nog någon gång framöver...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0