jobba,jobba,jobba och så blir det lite mera jobb...


  dessa 3 dagarna består av att jobba ganska mycket,gott att det är en röd dag på torsdag så man kan sova ut lite. igår hade jag fått tid till 18.30 men det barnet som hade den tiden var ledig men han/hon skulle komma på onsdag. och dom skulle sätta in en vikarie till men i och med att jag hade varit där så ville dom att jag skulle stäng vilket jag tackade givetvis ja till.vilket betyder att jag jobbar från 08.00-18.30 den dagen så jag fick lite extra timmar:S

jag förstod att det skulle bli en lååång dag men ändå jösses som jag känner idag e jag helt död.jag kommer aldrig i säng i tid i dag får det bli skärpning måste orka hela dagen i morgon så ikväll blir det i tid verkligen. som tur e har jag redan gjort matlådan tills i morgon så det är skönt.

i går måndag var jag hemma vid ungefär vid 18.00 tiden vilket innebar lite ut pustande i soffan och lite varma mackor och sen blev jag sååå rastlös så det blev en låångpromenad på kvällen,underbart väder ju.med lite musik i öronen så funkar allt. när jag kom hem strax efter 20.00 så var jag lite öm i benen..helst vaderna,jag har fått det i innan nästan som kramp då vet jag att jag anstränger mig för mycket. för jag cyklar ju först ner till Apelviken-kurorten där förskolan jag är på ligger. sen sen cykla hem och sen ut o gå på kvällen.

igår tog jag rundan ner mot Brandstationen förbi Barnabro så jag kom ut vid Gif second hand-sen ner mot Donken,upp mot Brunnsberg och gena över St Jörgens kapell och sen vidare upp till Håsten så det blev en rejäl runda i går.tog säkert 1,5 timme.

så idag jobbar jag 08.00-16.00 gott det känns som en kort dag.sen ska jag bara hem och jag vet ej om jag ska ut o gå något mera.ska i allfall lägga mig i tid så jag faan är utvilad på onsdag..

Torsdag=RÖD DAG vilket innebär ledig sååå himla gott. blir nog att sova ut och sen städa...
nu är kl 06.34 dricker kaffe ska snart klä mig och göra mig i ordning ska käka ett litet äpple hade jag tänkt oxå.  för strx innan 07.30 ska jag driva iväg på Bengan min....alltså cykeln:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0