Kulturresa.... 21 maj 2010 kl 05.03




 Då var det äntligen dags,dagen D är inne för min och mammas "kulturresa"... det ska bli såå spännande.man la sig tidigt i går men somna ej med en gång...var tvungen att gå på toa en gång oxå ;) men nu sitter man vid datan med sitt morron kaffe och försöker piggna till...

om exakt en timme så rullar Bussen från varbergs station mot Tyskland med klart lite stop för att åka båt :) sen ska det bli spännande o se vart vi hamnar någonstans...


jag har ju hittat mitt pass som jag yrade runt i går som en jävla tok efter..jösses trodde verkligen att nu har jag slarvat bort det alltså... så låg det längst in i en låda,och när jag hitta det kom jag ihåg att här la jag den för jag skulle ha fest och vlle inte att det skulle ligga framme :S det är ju jävligt smart att veta vad jag lägger mina grejer...

missade början av Criminal minds i går bara för detta,hade ju verkligen sett fram emot att kolla på det ju.men men sånt e livet.såg slutet...

sitter här och funderar om jag ska ha med mig någon bok eller inte. mp3 spelaren tar jag inte med mig för sist så lyssna jag ej så mycket på den. men bok läste jag ju. och det kan ju vara bra att ha liksom..
får väl ta med mig en av mina berömda och lättlästa Kitty böcker...;)

borde faan har diskat upp oxå men va faan kan jagnju göra i kväll när jag komer hem eller i morgon när jag vaknar..innan vi ska fira pappsen...

satt o kolla på klänningar/tunikor igår på olika klädställen på nätet.gud så mycket fiiint här finns..blir så sugen på att shoppa men inga pengar alls.:( så är det man får spara om det är något man verkligen vill ha.
sen i Juni kommer skattepengarna så det ska bli skoj o få dom:)

Nej nu ska man lyssna på lite musik och göra färdigt det sista innan mina föräldrar kommer o hämta mig...
so looong everyone....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0