måndag kväll...



 ja det är en helt vanlig Måndag kväll och jag sitter och kollar på CSI på 5:an..
men jag gillar ju bäst CSI New York... den är absolut bäst.
jag har lyssnat på Doris och knäckebröderna.. har velat lyssna på den hela dagen för jag lyssna på en låt idag när
vi hade mini-röris på jobbet..

den e så grymt bra denna skiva alltså..

Nu sitter jag i soffan och dricker te.ska kolla färsigt på CSI sen blir det nog sängen så man orkar med dagen i morgon.ska jobba på Rundgården. 9-14, sen hem o tvätta vid 17 tiden.

sen blir det hem te Johan o dricka lite vin. ska vara ledig onsdag o torsdag. gött ska städa på onsdag hade jag tänkt och på torsdag blir det gekås emd syrran. sen kanske malin och Lille Louise kommer på besök...

på fredag e det ju Toga fest/25 års fest för Jim Marks...

jag har även bytat profilbid på FB

vad tycker ni om denna??

jag älskar alltså svart/vita bilder...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0