Måndag morgon...



Då var det måndag morgon och man känner sig sådär lagom trött idag. La mig i god tid igår så man har sovit många timmar. idag blir det jobb mellan  09.30-18.30 det blir en lååång dag på ett ställe jag ej varit på innan. tur att man tog en liten cykeltur dit igår o kolla läget...

blir en kort vecka måndag - onsdag sen e det en röd torsdag vet ju ej om jag får jobba på fre det märker jag om jag får nått jobb...

gött Sverige vann över Norge i hockey igår..ja och jag satt o kolla på hela matchen jag e nästan lite imponerad över mig själv:D

jag hade nog världens mest knasigaste dröm i natt. jag var på fest någonstans,och skulle hem.skulle åka med någon och tog 2 vändor på stan innan jag kom hem och fick betala 19 kr inte dåligt hehe det tyckte jag verkligen var billligt sen vakna jag av kl..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0