NEJ NEJ NEJ




   kan ju bara säga en sak.jag total vägrar bli sjuk nu jag gör verkligen detta. alltså VÄGRAR...känner att nått e på gång i kroppen faan oxå liksom. det e bara att streta i mot för jag tänker verkligen inte bli sjuk nu!
har jobb som jag ska göra,mina promenader. sen på fredag ska jag o mamma ut på äventyr till Tyskland så visst på lördag o söndag kan det ju komma om jag nu måste bli sjuk men på måndag har jag jobb igen så det måste gå över på söndag kväll hehe...

men klart detta funkar,bara att ignorera skiten har ju fungerat förr ju!!! idag e det jobb från 9.30-17.30
sen hem o pausa lite sen blir det promenad hade jag tänkt. vet ej om jag ska gå 2 timmar som igår,blir kanske så.förhoppningsvis så hämtas barnen innan halv 6 men man vet ju aldrig ju hehe

sen efter promenaden blir det kaffe och slappa i soffan innan det e dags för sängen o sista dagen på Stenåsa förskola..
sen på torsdag ska jag till Bokens förskola jobba en kortis.9-13 sen växla pengar tills på fredag sen hem igen.får nog ta o snacka ihop mig med mamma oxå :)

på fre åker vi kl 6 på morgonen från stationen. komme hem vid ca 21 eller 22 på kvällen. gött då blir det att slappa eller lägga sig direkt :)

igår kom min syster förbi och vi snacka drack lite öl och en limetto. och hade jätte trevligt tyvärr satt jag o gäspa vid 23.30 så då gick hon hem så jag kunde nana kudden:)

och nu denna Tisdag sitter jag framför datan slappar kollar FB och bloggar och framför allt dricker mitt morgon kaffe så jag kommer igång... ska snart koka lite pasta till min mat idag för det orka jag ej göra igår så det blir till att göra detta idag istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0