ny vecka igen...




   tiden går såå fort så jag hinner ej med alltså. så har ännu en helg passerat.gött med en ny vecka.blir jobb måndag- torsdag sen på fredag åker jag o mamma till Tyskland...
blir borta hela dagen skulle nog komma hem vid 21 tiden på fre kvällen då blir det väl att slänga sig i sängen antar jag..

sen på lördagen händer inte mycket funderar skarpt på att bara vara hemma o inte göra nått alls bara gå omkring o njuta av tystheten..

på söndag likaså...

men nu e det bara måndag så vi får ta det lite lugnt här nu. slutar halv 2 idag gött.ska nog ut o gå och ta lite kort hade jag tänkt om inget annat inträffar...

har laddat kameran så det ska väl bli väl nu. funderar på mina mål med träning nu när gymmet e uppsagt inför sommaren. alltså att gå en mil ¨på ca 2 timmar e helt oki alltså så om jag e ute och går i 2 timmar så borde det ju räcka o bli över alltså. kanske inte varje dag,för de pallar nog inte Pillans vader med...

idag är det Norges nationaldag oxå så där e det väl värsta hallå idag,dom brukar ju kunna fira det ganska rejält...

Jag känner på mig att denna dag/vecka kommer bli en funderar vecka.jag hade ju beslutat en grej får se om jag får nått svar på mina funderingar,tror jag inte om jag tänker efter men man vet ju aldrig under kan ju ske....


jag hatar när jag tänker för mycket vilket jag gör ofta,vissa kan inte förstå att vissa människor e sådana som tänker mycket och vill prata om det dom tänker på..jag är en sådan person,och träffar man då en person som är raka motsatsen så kommer man få problem vilket jag har fått...men vad ska jag göra kan inte tvinga folk att snacka om saker som dom ej vill snacka om..

skit saksamma förhoppningsvis löser de sig i slutändan eller blir man sårad det e ett äventyr i sig....

Kommentarer
Postat av: Morbos

Glöm inte min stora whisky flaska från tyskland!!!

2010-05-17 @ 08:25:50
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0