Pillan för helvete....



 Gud höll på och få en hjärtattack just nu skulle göra i ordning väskan inflr i morgon.vad händer då jo Pillan hittar faan inte sitt pass,det hade ju varit klockrent om jag inte hade hittat det. har faan vänt upp och ner på hela lägenheten.

jo jag grät nog faan en liten skvätt oxå. jag vet att att det ej va längesen jag såg passet nämligen och så bara sådär så var det borta.trodde aldrig att jag kunde bli så rädd i hela mitt liv..

bara såg hur vi inte kunde åka iväg bara för att jag har förlagt det..detta får mig att verkligen vilja storstäda och sätta grejerna¨på plats så jag hittar grejerna...



detta e Pillans pass och det är hittat nu:) gud vad glad jag e för detta hörrni...

Kommentarer
Postat av: Morbos

Tyskland är ett EU land och då behövs inte pass. Endast ett giltligt EU Id om jag inte minns rätt

2010-05-21 @ 02:17:14
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0