promenad...



   så har man varit hos Johan o barnen lovade att ta med glass o fika lite.det var en trevlig stund,vi satt o fika i 3 timmar och hans 2 barn e helt underbara.

så nu sitter man i soffan o kollar tv,funderade på att gå en promenad få lite luft och rensa tankarna lite. tog på mig regnkläder för det regnar ute ju. så var jag ute o gick.men så idag har jag inte mått så bra efter gårdagens nyhet. så jag har slarvat med mat o dryck ida så när jag började gå så blev jag lite svimfärdig och tänkte faan nu måste jag ta en mindre runda.

så nu efter  någon halvtimme e jag hemma igen suck alltså...

denna vecka har Johan barnen fram till fredag.så tisdag elelr onsdag ska jag till Johan o se film. sen på lördag ska jag oxå hem till han.vi ska käka och dricka lite vin.det ska bli trevligt. vi har bestämt att vi ska ge oss ett försök till. efter allt som hänt hos oss så får vi ta det lugnt.

Johan har sitt ex som har strulat lite och jag har haft problem med en idiot oxå,som har sårat mig så mycket så nu har jag klippt av alla band som jag hade med honom.som mob nr,msn,FB sida allt e borta och för mig finns han inte längre.
han ljög och hade inte ens mage o säga sanningen till mig trots att han vet att han har sårat mig såå mycket genom tiden vi träffats. nu e de över.

jag vill verkligen inte se fanskapet längre.!!!

men att gå vidare känns som om det kommer ta tid, men jag har träffat Johan och han gör det mycket enklare för mig. När jag var hos han så glömde jag bort  alla problem jag hade. det känns bra så jag hoppas att det går enklare att glömma han nu. jag behöver känna trygghet just nu och jag tror Johan kan ge mig detta. kan ju alltid hoppas ju...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0