ska lägga ner FB ett tag...



Då har jag bestämt att jag ska lägga ner FB ett tag nu.orkar inte se eller läsa mera nu blir bara ledsen/besviken.
att känna att man bara duger när det passar och att resten av tiden så leker du bara med mig!!!
känns inte oki.

ville vara glad för en gångs skull men inte ens det fick jag vara utan du bara himla med ögonen och sen var jag där igen och bara svansa efter .orkar inte mera nu! jag måste helt enkelt gåå vidare för att få vara glad... då måste jag göra det. för du verkar inte bry dig för 5 öre...

:( :( :(

Kommentarer
Postat av: Morbos

You go girl. Alla borde avskaffa Facebook!

2010-05-19 @ 08:39:00
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0