skärpning fröken Karlsson



måndag igen eller nej nej nu sitter jag o ljuger det e ju faktiskt tisdag idag. i går var det måndag och hade fullt upp.städa o tvätta stod på schemat och sen kom Mathilda och Belliz på kvällen. jättemysigt var det! idag har jag jobbat på breared på småbarns avd. det var jättemysigt ville inte gå därifrån..
 kunde fått jobb i morgon oxå men är redan uppbokad hela veckan nu gött faktiskt.

skulle gått och lämnat tidrapport på mitt andra jobb men ingen ville öppna så får göra det i morgon efter jobbet,får skriva ut skiten hos mina föräldrar idag så e det bara att lämna i morgon. dagarna går som hejsan så man hinner inte med.

idag för 25 års sen hände 2 viktiga grejer. Jag Eva Pernilla Karlsson döptes och mina föräldrar Leif och Gunilla Karlsson gifte sig.. så idag blir det att åka till dom o käka och bara umgås.tänk 25 år och fortfarande lyckligt gifta. visst gnabb finns och kommer alltid finnas men har nog inte sett några som kompletterar varandra så bra som dom gör alltså.

är stolt över dom.hoppas verkligen att jag hittar en som kompletterar mig lika bra som mina föräldrar gör med varandra:)



                                               
                                                  mina älskade föräldrar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0