sköna onsdag....



    jaaa idag kommer det bli en lååång dag för Pillan. börjar kl 08.00-18.30 förhoppningsvis kommer sista barnets föräldrar tidigare men man vet ju aldrig nu e det mig vi snackar om!! jag la mig i tid i går så att jag skule orka med hela dagen.men vakna ändå till fick mess i natt så svara jag för jag brukar göra detta men fick säga att jag skulle sova hehe.. så idag när kl ringde var jag sååå trött kändes det som i allafall..





hehe såhär ser man ut när man precis kommit upp lite små trött e jag nog allt alltså..:)

idag kommer Lina till mig tror jag det var i allfall,får se vad som händer ikväll tillåter vädret blir det nog att gå ner till Harrys för Geta har quiz där och har aldrig varit på något sånt får se,hoppas de ej är inträde för pengar har jag inga än i allfall...

funderar starkt på att ta ledigt på fre oxå så jag bara ska slappa ordentligt på fre.det får nog bli så.sova länge städa och sånt.
får gå in och lägga in det nu innan Pillan glömmer detta!

fick ett samtal i går kväll oxå om jag ville jobba i sommar på Håstensgården. jag sa att jag skulle kolla på det. dom veckorna det gällde har jag lite strödagar så jag kan ju försöka göra så jag slutar innan så jag åker hem o pausar lite bara... har bestämt att i sommar kommer jag bli en riktig arbetsnarkoman. sommaren e min höjdpunkt då får man jobba arslet av sig alltså för att man ska komma någonstans...

så nästa vecka ska jag jobba på stenåsa och då skulle jag har bestömt o tittat på tiderna så jag ska skriva en liten lapp till henne jag snacka med så får  hon bestämma vad hon vill göra. för jobba vill jag gärna göra.:)


sitter här nu och funderar skarpt på att hoppa frukosten o käka de på jobbet istället kan man vara så fräck???? ja klart man kan..:) så nu blir det bara kaffe nu på morgonen sen klä sig och sen iväg.det bästa är att det tar en stund att åka till jobbet så man hinner piggna till en aning...


                                     






Gud vad jag älskar svart vita bilder det ska bli bara sånna nu..:) känns mycket bättre så slipper man se blek eller för röd ut utan man ser naturligt fiiin ut hehe...
nä nu blir det nog lite musik så man kommer igång en aning här....

Kommentarer
Postat av: Morbos

MMmmm kaffe

2010-05-12 @ 07:19:43
URL: http://morbos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0