sol,regn ????



ja denna dagen har varit lite små lustig på förmiddagen har solen skinit och det har stänkt lite regn i mellanåt.. men nu när man skulle cykla hem då kom skuren verkligen blev genomvåt verkligen..men på något sett är jag på bra humör ändå av någon konstig anledning.vet ej vad det kan bero på egentligen. vet bara att idag har jag varit på toppen humör för en gångs skull...

underlättar väldigt mycket att man e på ett ställe där jag trivs oxå kan ju vara det med...
men allt verkar gå min väg just nu i allfall. jag har ju bestämt mig att jag inte ska ödsla någon energi åt en viss person och när jag väl har bestämt mig så går det undan med andra saker oxå.

börjar han krångla nu och komplicerar det för mig blir det förvirrande i och för sig men just nu struntar jag i vad han gör för just nu har han förlorat mig.och så som han påstår att jag betyder nått för honom, det tror jag inte ett dugg på för han leker bara med mig och nu mår jag så pass dåligt över de så nu lägger jag ner helt enkelt.

vill han så får han faan i mig kämpa oxå men det kommer han inte göra det vet jag redan.så finito med detta,lite synd för jag gillade han verkligen. gillar han fortfarande men får inte tillåta mig själv att göra det mera...



ruffsig i håret och allmänt fuktig...




Alltså såhär kan man se ut när man precis varit ute på en cykeltur i ÖSregn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0