städning pågår...



 så då var städningen i full gång.dammsugning o våttorkning av golven är helt färdiga nu och det är helt rent o fint här. dammning får ske en annan dag.nu blir det slappa i soffan o se film innan de e dags att ta sig en promenad ner till Apelviken...

det verkar vara uppehåll än sålänge i allfall..hoppas att det är uppehåll hela helgen. ska ladda kameran oxå så den e fullladdad inför helgen!!!

men som sagt har ju fattat att jag inte ska se fram emot saker o ting för då brukar det gå åt skogen så vi får helt enkelt se vad som händer...

men ska bara meddela er gott folk att bilderna kommer bli i svart vita för det e så jag vill ha det numera...


så jag funderar skarpt på att lägga mig o läsa en bok,det hade ju varit lite mysigt...får se om jag hittar en bra bok...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0