en avklarad,en kvar...




   hälften av min jobbhelg e avklarad,i morgon blir det 9-22 som gäller
sen e denna helgen avklarad..
idag har denna dag gått så himla fort.så man hängde ej med..
så nu sitter man hemma och dricker lite kaffe och tänker igenom livet,ska snart lägga mig.
men först blir det lite hemma träning.. I morgon blir det att gå upp vid halv 8:) en timme mer än i går.. gott!!

                             


Idag har jag grubblat lite,jag har kommit fram till att jag ej är samma tjej jag var för ett halvårs sen.. det man kommit fram till är att personer i sitt liv kommer o går. jag menar ibland duger man bara för att man e vän med någon annan. jobbigt sånt men för mig är det inte det. jag har kommit fram till att man är vänner även om man inte är vänner på FB,det är inte hela världen..
så ikväll har jag tagit bort ännu mer folk som jag inte skriver till eller inte skriver till mig,jag har bara haft kvar dom för att snoka. Men det e slut nu ska ej snoka igen..

saknar min JOhan just nu så himla mycket..han o barnen e min lilla mini familj och jag älskar dom!!!

så nu blir att dricka upp kaffet o sen blir det sängen..
natt natti på er alla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0