mys fredag ;)



Ja idag har jag mysfredag,men det är något som fattas. jag har tvättat och städat lite.gjort mat inför helgen köpt hem frukt som jag ska ha med mig oxå. så nu har jag badat och gjort mig fin och ren:) sitter i soffan med en kopp kaffe och ett glas cola och en skål med godis...
sitter med tända ljus och har en varm o go nyinköpt fleece filt på mina knän/ben... men något fattas.
min underbara lilla minifamilj besående av min älskade Johan och hans små änglar.:)

dom är hemma hos Johan och jag är hemma hos mig :( jag ska jobba helgen så jag tyckte att han skulle vara lite ensam med sina barn så tar jag det lugnt hemma o lägger mig i tid och bara tar de lugn..:)

så jag laddar inför filmen "titta han snackar" som ska visas på tv 3..


en film med John Travolta och Kirsty Alley en helt galet rolig film:)

sen kl 21 visas "criminal Minds" på kanal 5 som jag kommer se sen..



köpte tvål och duschcream i Nivea idag..gud det är helt otroligt bra älskar Nivea produkter...


just nu har jag roll-on,tvål,duschcream, sollotion och även body lotion med Nivea och jag älskar det..
känner mig mjuk och len med dem.:)

idag har jag även provat alla kläder jag köpte på gekås,gud vad fina dom var på oxå. helt otroligt vissa dagar får man tag på jättefina kläder.. jag är jättestolt över dom..
har även gjort lite hemma träning idag,så jag e väldigt stolt över mig sj.:)
Nu sitter jag o saknar min älskade Johan.. får tänka på han i natt..

puss o kram på dig älskling älskar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0