resfeber...




    Ja det börjar komma nu lite resefeber..bara denna veckan kvar sen åker vi iväg till Grekland jag o älsklingen.:) Så skönt det ska bli.:) sola o bada och bara njuta av varandra i en hel vecka...
nu börjar problemen komma vad man ska ha med sig för kläder och allt sånt ju. man kommer antagligen plocka med sig för mycket ändå:)

Denna helgen har varit min jobbhelg så jag har haft fullt upp med att jobba så jag har inte tänkt så mycket men idag börjar jag inte förrän 11.15 så fick lite sovmorgon ska göra lite hemma träning, äta frukost och duscha:)

Sen direkt efter jobbet så åker jag hem till Johan o barnen ska bli sååå skönt att täffa dom igen! Nu vet jag ju knappt vad jag har för kläder hemma hos Johan för jag tog ju hem en del för att tvätta i fredags ju!!! jaja men dom kläderna jag ska ta idag kan jag ha i två dagar,,:) får bara se vad det ska bli för något..:)

jaha vad händer annars till veckan?? jo jag ska till mamma o pappa o skriva ut biljetterna,det är ju viktigast och så får jag träffa päronen lite, det blir ju inte så ofta nu för tiden har fullt upp med att träffa Johan och barnen när han har dom..

usch tittar ut nu och det blåser,gillar inte riktigt att det blåser ute just nu!! men men.
och det var inte så stökigt ute på gatorna efter helgen heller. min brukare har kunnat sova ut och nattpersonalen har inte varit orolig att folk håller på att slå ihjäl varandra:)

det märks att det börjar bli höst nu för det e inte många som är ute på nätterna o rövar,självklart går dom ut o festar men inte som i sommras att dom är ute.. rätt skönt.
uteserveringarna är ju borta nu med så nu blir man ju lite deppig,det är ju såååå fint med uteserveringen... men men nästa år välkomnar vi dem igen!!!

                      


alltså dom är så söta dessa nallar:) har fått en sånhär nalle av Johan,förra året i julklapp.. han sitter jämte mig i sängen:)


Jag o johan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0