Bleeding Love



  Jag vakna i någolunda tid idag,blev så hemskt sugen på kaffe så det var bara att gå upp.
satte på datan o tv och kolla på Jims Värld. den är helt oki den serien tycker jag. Jim är ju störtskön.

Vad händer idag jo får se om jag får jobb annars blir det träna och eventuellt följa med mammy och köpa present till mina små bonusbarn,
i morgon lördag ska vi fira den lilla tjejens 4 årsdag så svärmor och svärfare kommer alltså deras farmor/farfar.
plus att min far kommer. mamma jobbar tyvärr.

så igår höll Johan och jag på städa och tvätta och allt sånt. har lite kvar att göra men det hinner vi med.
sen kommer barnen vid 13 tiden så det blir att moscha alltså hälsa på dom haha och sen blir det att svida om och partaja hos Lina :)




hoppas att alla får en trevlig dag
//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0