hola...



godmorgon alla kära bloggar:)
kan ju säga att vädret i lilla Varberg är lite mulet just nu men det ändrar sig säkert snart..

idag är det fredag igen:) barnen åker till M idag och jag har hjärtat för mig själv hela veckan lång!!!
helgen blir lugn.Vi pratade om att åka till Göteborg och fixa garderober men vi kom på att vi ville bara vara hemma och ta det lugnt..

så ikväll blir det lugnt med god mat och lite vin och mys framför tv. och sen ska jag och Johan  träna ihop efter han slutat jobba.
 
på lördag ska min syster komma hit och vi ska dricka vin och äta och tjöta.. ska bli trevligt..:)
men idag ska jag tvätta och städa lite..

nu ska jag dricka mitt morgonkaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0