Soligt :)




    Solen har varit framme i Lilla Varberg idag och varmt har det varit gött..
har varit ledig på dagen och sitter nu på jobbet oh ska jobba kvällen:) 15.30-22
men har fått gjort en del idag faktiskt.

Jag började med att sätta igång en maskin tvätt när jag gick upp.. och hängde upp den:)
sen blev det ostfrallor som jag bakade hos mammsen igår,dom blev kanon goda:)

sen blev det att diska och plocka lite. bädda och fixa. sen blev det att promenera ner till stora staden och lämna in cykeln. hade en klump i magen över att det skulle bli jättedyrt. måste nämligen byta ut hela hjulet :S inget roligt alls.

men blev glatt överraskad över att det inte skulle gå på mer än 500 kr i allfall:)
sen blev det kvantum och handla lite.
sen traska hem oc satte mig i trädgården i solen med en kopp kaffe.
sen blev det att fixa mat till migoch till Johan hans matlådor.

sen efter maten låg jag i soffan en stund. haräven blivit bjuden på påskfest jag o Johan så det ska bli sköj längtar..



fast har ju två dagar kvar att jobba. på torsdag kommer bli en lååång dag. först från 08.00-15.30 på dagis sen direkt till mitt andra jobb..men det är det värt:)
sen ledig på fre. vilket innebär träning för mig o Johan och sen åker vi upp till Göteborg och träffar Berit (svärmor) stanar över till lördagen.(påskafton) då vi åker hem tränar oh se är det fest på kvällen...:)

men detta är helgen.
vi har ju onsdagen kvar ( i morgon) då jag är Helledig och då skajag städa,träna,fixa grejer till pizzan vi ska ha med barnen på kvällen. sen träffa Mathilda vid 2 tiden ska få träffa Haley nu och jag längtar verkligen..:)


Detta är min vecka.. den är helt oki om jag får säga det själv.
jo och i måndags så bakade jag o mamma. bullar och frallor och kakor så nu är frysen full igen...:)
roligt det där..

men ha nu en fortsatt trevlig och solig dag.
kramar//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0