Sommar väder...



Det var längesen jag skrev nu jag vet om detta men haft fullt upp med jobb och sen har det varit så fint väder så att sitta inne och blogga har inte varit första prio om ni förstår..

idag har jag varit och tränat och bara njutit av dagen. ikväll blir det jobb för min del så därför tar man det extra lugnt idag. ska ner till stan till strax efter 2 och förhoppningsvis hämta min cykel och lämna in Johans.

Till helgen kommer barnen så jag hoppas på fint väder så man kan vara ute mycket. ha lite picknick och bara njuta av livet..

nästa lördag alltså den 7 maj så åker jag och Johan till Tyskland på en en sån där kultur resa. startar kvart i 6 på morgonen vid stationen. Det ska bli jättekul,mamma o jag åkte på en sån resa förra året och det var så himla skoj får jag säga.

sen är maj månad väldigt fullbokad av någon konstig anledning har att göra varje helg:) kul men ändå stressigt känns det som.

i morgon fredag är jag ledig:) ska handla tvätta och träna innan barnen kommer. ska bli gött faktiskt att inte göra något alls. eller har ju fullt upp men ändå.



har minnen från denna tid i Grekland,ölen var så himla god:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0