Vår i luften


I lördags va det så otroligt fint väder ute och både jag och Johan fick vårkänslor. började med att vi båda gick till gymmet och körde ett pass:) sen traska vi hemåt och skulle slänga skräp men blev ej så för släpet som Johan bokat på sitt jobb var borta så det blev att åka hem och då kom vi på att vi skulle greja till lite i landet vilket vi gjorde.:) vi åkte till blomsterlandet köpte frö och skulle göra själva..

när vi väl stod och greja i landet, sa Johan att han alltid velat ha en sådan där skottkärra i trä som man kan plantera i. så vi åkte iväg och köpte en sådan och köpte även en jätte söt planteringsko och så köpte vi påskliljor som vi planterade i den:)


Kaffe och en bulle i solskenet:)


Här e hjärtat i full gång att greja i våran lilla rabatt:)

titta så fin den blev efter vi rensat:)

riktigt stolt över oss älskling:)


titta så tjusig den e våran skottkärra:)

och våran planteringssko fick vara med på ett hörn:)

blev så himla fint ska ni veta så nu blir det att vattna så det kan börja växa och synas fram till sommaren i allfall:) sen efter detta kom min syster över på vinkväll så det blev en trevlig kväll


Min syster blev änna överraskad över att jag tog kort. vi satt och spelade UNO


haha Johan tycker det e lite jobbigt när jag ska ta kort HELA tiden
stackaren han drabbas mest mitt lilla gull...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0