jogga...




 idrygt en vecka har jag hållt på att jogga nu och jagkänner redan förändringar i mitt springande och andningen och allt. och idag på morgonen så mätte jag mitt midjemått och jag hade minskat 2 cm på en vecka, inte dåligt tyckte jag fortsätter det såhär i denna farten så kommer jag blir kanon nöjd.:)

Nu sitter jag på jobbet det är min jobbhelg nu. 9-22 idag och 8-20 i morgon (söndag)
sen på måndag ska jag o Joha åka till Göteborg för e semester. det är hs sista vecka nu och jag har tagit ledigt med han:) så vi ska bara njuta av varandra i en vecka.. äta och dricka gott och bara vila.
ska även jogga i hop dennaveckan..

Barnen åker till sin mamma i dag och kommer inte tillbaka förrän nästa lördag jösses vad dessa två veckor har gått fort verkligen. helt otroligt igår avslutade vi hela semestern med att åka till lekstugan så dom fick leka av sig i 3 timmar och fikade där och sen blev det att åka till hemmakväll för att köpa film och godis.

sen när v kom hem så kom en kompis till dom så han fick vara med på vår fredagsmys...
sen idag skulle dom små rackarna och älsklingen till en kompis till Johan, på barnkalas och sen blir Johan ensam hemma tills jag kommer strax efter 22
kan han nog behöva slappa o ta det lugnt efter två veckor med liv o lajban här hemma.

 this is me :)


hoppas att ni alla får en helt underbar helg..
kramar//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0