jogga..



ja jag har börjat med det igen. det är nog 4 gången nu som jag försöker ge mig på detta. denna gång har jag gjort det med hjärtat och det har gått jättebra, han har lärt mig att andas rätt och allt. så i början blev det två varv med 2 pauser för stretch och hämta andan. andra gången blev det 3 varv utan pauser. och idag har jag gjort det igen. 3 varv utan paus och dessutom har jag ökat takten lite... så nu blir det så att jag ska jobba varannan dag 3 varv så det sitter och det känns jättebra ska jag säga..

har köpt nya skor på intersport oxå för 550 kr och dom e så sköna så det finns inte. så nu kan inget stoppa mig.:)
är mäkta stolt över mig själv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0