nystart..




   Semestern är över och allt återgår till det normala även för mig. ska snart börja skolan igen och avsluta min utbildning:) ska bli skoj faktiskt nu är jag taggad till tusen.. särskilt nu när man har kille o bonusbarn man har ju lite planer för framtiden och framtiden för mig är ljus :D

idag har Johans barn börjat både skolan o dagis på riktigt,så nu ska det bli skoj och se hur mycket tjaffs det kommer bli att lägga sig sen. dom behöver ju sömnen men som ni alla vet, lägga sig vill ju INGEN :S

men det är bara att bita i det sura äpplet och stå fast med sitt ord. Så idag sprang jag för första gången för denna veckan. gott som attan var det. och jag har trott att jag har sprungit 3 km men det är ju nästan 4. 3.91... helt otroligt säger jag alltså. så varannan dag löpning och sen blir det gymmet igen som säkert återgått till normala tider,det återstår att se när jag ska dit i morgon.. ska hinna med det innan jag träffar Mathilda och Haley för en stund på stan och lite shopping:D

på torsdag ska jag nog både hinna med syrran och kanske Lotta och hennes lille prins det ska bli mysigt.. på fredag blir det Becca:D sen ska jag och Johan till mina föräldrar på kvällen. mamma fyller på torsdag så vi firar henne på fredag.
på lördag åker jag,Johan, mamma o pappa till Gbg, till Svärmor för ett besök, hon ska visa dom det underbara Mölndal,Gunnebo o allt. så det blir övernattning,sen hem på söndag och förbereda inför en ny vecka..:)

och ni som inte vet det så har vi lagt trätrall på vår balkong,gud så mycket större det ser ut:) och jättefint blev det.. Johan e sååå duktig.:D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0