shopping sugen...




    Vad gör man när man träffar sin bästa vänn och hennes söta dotter på stan och ska gå i affärer. då blir man shopping sugen.
jag skulle kolla efter regnkläder och innneskor till store killen men blev inga regnkläder,men inneskor blev det.

sen kunde jag inte låta bli köpte prinsess trosor till lill tjejen och Star Wars sockar till den äldste samt varsin planch.. och de blev dom riktigt glada över.. det var med prinsessor och star wars så dom e upphängde på deras rum nu..:)

sen har dom duschat, det blev ett himla liv först så det betyder att dom är väldigt trötta och då blir dom griniga, och sen har dom varit uppe sen halv 6 oxå.. dom små liven behöver sömnen och en själv e trött oxå.

vad har jag mer gjort idag, jo jag har gymmat och bara slappat här hemma..
i morgon blir det shopping med min syster på Gekås....:)







   tänk er plancher med samma gubbar o tjejer..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0