Blir så glad...




   Idag på jobbet (förskolan) så var jag på ett ställe där en lärare(kollega) berätta för mig hur roligt hon tyckte det var att få arbeta med mig.Gissa vad jag blir glad när hon sa det.
barnen kommer till och med och hälsar o kramar om mig:) då känner man säg verkligen behövd och det är sååå roligt..

jobbade fra till kl 16 idag sen direkt till mitt andra jobb (personlig ass.) och här ska jag vara fram till 22.
börjar bli lite seg nu. har fått en sån jäkla mensvärk oxå så jagvet inte vad. fick en alvedon av mamma i förmiddags för jag hade så ont.

jag började ej förrän vid 12 idag så jag åkte hem till mamma och käka lite kanelbulle och drack kaffe i mängder.
satt och snacka och kolla in deras nya fondvägg,det blev rikti snyggt skalägg ut bilder sen så ni ska få se.
ska bli skoj o se hur långt dom har komit med hallen hemma..






Solen har varit framme idag oxå och det gör att man är på extra gott humör..
ska bli gött att komma hem till älsklingen och krypa ner hos han och bara mysa.



Hos mamma i förmiddags så pratade vi om den 26 mars,då det är tänkt att jag,Johan,mamma o pappa ska ta bilen över till danmark o bunkra upp lite:)
en liten dagsutflykt vi 4 . det ska bi skoj.särskilt nu när bilresa plus biljetter o allt var GRATIS ;) så det är bara vår spri o öl som kostar:)


    



I Juni har jag ordnat överraskning för mig och Johan.vi firar 1 år tillsammans så jag planerar en liten utflykt på tu man hand.. längtar <3




Jaja i allfall detta har hänt mig under dagen och den har gått så himla fort så jag vet inte vad.. på onsdag vet jag ej vad som händer. ska nog till mamma o pappa på kvällen o dricka kaffe.
på torsdag ska jag till mamma o vi skaha en bakar dag har vi bestämt idag och det ska bli skoj.
blir att baka kanelbullar och pizzabullar...

      


Ha nu enfortsatt trevlig kväll
puss o kram//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0