färdig produkt



Då var det redan onsdag,gud vad tiden och veckorna går fort. trots att jag har varit ledig i 2 dagar nu så har ändå tiden gått fort.
igår var det min städ dag och jag putsade fönster och dammsög. det blev riktigt nice här hemma!!!
sen på eftermiddagen så var det ut och leka som stod på schemat..



 



Så här såg det ut när jag var ute och lekte. så det är min sandhög och mina fötter på bilderna för jag och min sambo vill ej lägga ut bilder på barnen
så därför är dom ej med på bilderna..

och hallen som vi gjorde blev kanonfin

               

 



som han slet med dessa men det fixa han till slut och sen igår efter jobbet hängde han upp våran spegel:)



titta så fint det blev:)

idag som sagt ska jag jobba men börjar inte förrän kl 11.30 så nu är det kaffe och har satt på en maskin tvätt som ska hängas upp sen :)


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

förlåt om jag redan har frågat men ska vi följa varandra på bloglovin ? KrAmSISaR <3

2011-03-23 @ 18:16:28
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0