fredag snart över...



Hur kommer det sig att dagarna går såå fort.. jag fick mycket gjort på förmiddagen men så fort det blev eftermiddag blev jag genast slö och seg. vad hände då, jo då la jag mig på soffan o dega..
min kaffebryggare e sönder så jag har inte dryckit kaffe på hela dagen och nu får jag väl erkänna att jag är väldigt seg i skallen så vi får väl se i natt om jag vaknar med skallebank...



vid 15 tiden skulle jag lägga mig o läsa men då sken solen så jag blev så motiverad att gå ut och gå en lång promenad. så jjag gick ut och tog lite naturkort.. dom lägger jag in senare och bara vandra.
en timme gick jag..
väl hemma så hade mannen o barnen kommit hem <3
stora killen hade feber och var dålig,meddans den minsta var sprallig och bara ville leka..
blev kvällsmacka och sen bollibompa och gotta



nu är barnen lagda eller dom ligger o kollar tv,och jag och Johan ska kolla på vampire diares.:)


blir sängen sen upp tidigt ska jobba hela helgen:) lite mys pys med mannen hinner man nog allt med oxå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0