fullt hus !!!



   Fullt hus hus hos fam. Karlsson/Andersson idag. Målare och snickare är här samtidigt.. snickaren ska fixa våra valv in till sovrummet och in till köket. väldigt snyggt kommer det nog bli får jag nog säga.
sitter och tänker på nästa månads kostnader. får se hur det kommer se ut.

jag ska börja träna och jag har lite utgifter att göra och sen blir det Danmark för vår del med mina föräldrar de ska bli skoj.
men sen får vi se hur det ser ut.
nästa månad kommer inte bli rolig i allfall det är ett som e sant.
kommer inte ha mycket pengar över tyvärr. och vi som har en liten tjej som fyller år oxå..
 jaja det löser sig alltid.




varför e det alltid så att pengar brukar vara ett ständigt problem.. jaja får hoppas att det rättar till sig till sist i allafall..

FILMSUGEN

jag är så grymt filmsugen just nu så det finns inte,men kan inte bara sätta på en film när hela huset e fullt med folk känns det som.

gud vad jag önskar att Johan var hemma i stället tycker inte alls om detta!!! Skönt att få komma till Göteborg en sväng sen.

idag kommer våran nya bil oxå så himla skönt det ska bli sånt..



denna film skulle jag vilja se alltså.

en bild tagen på midsommar 2010 då jag och Johan blev ihop. jag fira med Lina och Charlotte och Johan var på  High chapparall..

men midsommardagen då var han hos mig igen <3<3<3

denna midsommar kommer bli bättre för då ska vi vara ihop:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0