jobba,jobba,jobba och åter jobba...



Denna lördag har passerat så himla fort så det finns inte. jag har jobbat i dag och ska jobba i morgon (söndag) också.
jobba 8-20 lördag
9-22 söndag.

på jobbet har jag jobba med Madelene och det var andra gången jaag jobba med henne och idag har vi haft så skoj så det finns inte.
vår brukare har inte mått så bra idag så det blev väldigt segt tur att jag och Madde kan snacka på ändå.
såg på programmet
101 sätt att åka ut ur ett program så himla sjukt progra med roliga deltagare så vi fick oss ett gott skratt i allfall:)

bild från en fest som jag hade:)

I veckan träffade jag ju Lina och vi gick igenom lite fåniga klipp vi spelar in när vi har vinkvällar och vi skrattade tills vi grät gud så hemska vi var/såg ut.
vi satt även o prata om Öland oc vi hade rätt skoj där oxå:)






Detta var bara en liten del av alla bilder som togs men vi hade skoj i allfall när vi tjejer var/höll ihop <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0