jobbar...



   sitter på jobbet och väntar på att brukaren ska vakna.. jobbar 9-22 idag så det bir ett långt pass.
idag blir det söndagsmiddag hos brukarens föräldrar ska bli roligt.
igår jobba jag med
8-20 sen blev jag hämtad av mamma sen blev det födelsedags fest hos Marika:)
fick god smörgåstårta och go efterrätt:)

mötte Johan där,han hade varit där tidigare sen hande vi följe hem:) la oss väl vid 23 så jag skulle orka med söndagens pass.

i morgon måndag är jag ledig.. blir frukostdejt med Becca:) ska bli roligt. sen komer målare och ska börj måla våran hall oxå ska bli skoj.

igår bestämde jag mig för att börja träna på gym igen, men inte Atletica denna gången utan vid Håsten Actic heter det. det är ju närmare där vi bor så det e bättre..

måste börja komma igång nu liksom..

Nä nu måste jag snart gå men kommer blogga mer sen ha det gött alles...


   FRÅGAN FÖR DAGEN

vad har ni gjort i helgen???

skriv gärna en rad och berätta för mig:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men du skulle ju börja på friskis :)

2011-03-13 @ 10:36:52
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0