ledig...



   Måndag är kommen vilket innebär att helgen redan passerat och det med en väldans fart alltså. idag är jag ledig efter mitt långa helg pass och det är rätt gött så man kan sova ut men så mycket sova ut blev det ej. Har barnen denna veckan så det blir upp och röva vid 7 tiden och deras farmor är här oxå så det är upp med en gång att leka med henne:) stackare hon får inte sova ut:)

hur ser dagen ut jo kl 10 kommer min käre mamma på besök,dricka kaffe och hämta lakan som vi inte ska ha:) sen ska vi åka iväg och handla veckans mat:)
sen blir det att vara hemma och tvätta och sånt där skoj ni vet:) sen vid 4 kommer hjärtat hem och då ska vi iväg och kolla på bil:) får se vad det blir för någon.
Lutar åt en ford focus:)
tog lite somriga bilder i går när jag var på jobbet och vi var ute på promenad. men ska lägga in dom sedan:)

nu blir det kaffe och bara chilla ska skriva inköpslista hade jag tänkt. så jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa så det inte bara blir inpulsköp..
Johan köpte en ny kaffebryggare i går oxå jätefin var den.:)

verkar bli en underbar dag idag.. solen spricker fram ser jag!!!

kommer några bilder på hur våra tjejkvällar kan se ut!!!













 Ja jösses vi har roligt i allfall när vi träffas,massa tjöt och tacos givetvis..det hör till:)
vi får ta de snart tjejer då vi alla är samlade vilket tyvärr inte blir så ofta när en av oss bor i Jönköping och en har flyttat till Bua men någon gång i sommar får vi försöka tycker jag allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0