love is in the air..



 Det är fredag kväll och dagen har varit kanon förutom vädret som har pendlat så man blir galen. när vädret är knas så blir man själv knas:)

så nu har jag fixat allt tills i helgen och tills ikväll när jag ska ha mys kväll med mannen min.. tacomys blir det allt.

började med en Limeetto med is när Johan kom hem från jobbet så man slappnade av ordentligt alltså..
sen ska vi in i duschen båda två och fixa oss sen ska vi göra lite mat och sen mysa framför tv..

Johan ska klippa sig lite oxå,hemma fixad frisyr blir det.:) snygg e han allt min vackre och ståtlige karl <3<3<3

dagens bästa bild idag:)

såhär ser jag ut när det är vanlig färg.



nja inte lika fin tycker jag, är inte nöjd med hur jag ser ut ändå så det e sak samma

Johan trimmar till sig själv lite <3<3<3



riktig nice och het bild på hjärtat jaaa lite suddig men det e lite mystik i det :P




                                                   FRÅGA FÖR DAGEN!!!!

vad ska ni hitta på i helgen??? skriv gärna och berätta:)

tack i förhand//kramar Pernilla "Pillan" Karlsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0