my day so far...



hade ställt kl på halv 7 men snozza många många många ggr..inte bra att jag lärt mig detta:) sen var det upp och klä sig och se om man får nått jobb idag. men efter ett tag så konstatera jag att jag kanske inte får något så då blev det träning,frukost och duscning på schemat..

 alldeles nyvaken Pillan:) håret på ändan.)

 frukost bestående av fullkorns flingor och yougurt och ett glas oboy som sagt min/vår kaffekokare har en spricka så vi måste köpa ny den puttra och fräste så vågar ej koka kaffe på den. och jag vill inte köpa kok kaffe för vi ska köpa en kaffebryggare snart istället..

 som sagt sen duschning och sen ska jag göra en lite makeover med krämer och smink och lite sånt hehe

 och så blev det med det resultaten syns kanske inte alls så mycket men känner mig betydligt mycket piggare:)

sen blev det dags för dammsugning och ta hand om monster disken jag hade samlat på mig nu i någon dag:)

 har ni sett typ alla våra koppar och glas hehe nej skojar bara:)

ser betydligt mycket finare ut ni eller hur:)

Tycker någon det är roligt att dammsuga???

personligen kan jag tycka ibland att det är rogivande att dammsuga och städa,en kompis sa till mig att jag inte är riktig när jag sa så men jag tycker det ibland bara...





som avslut på detta inlagg måste jag bara lägga in våran
 denna enastående grej som tar hand om toalettpapprerna..:) jag har alltid velat ha en sådan så när jag och Johan var på Karlssons i Veddige så såg jag denna och jag sa till Johan att en sån här är mycket finare än att ha hela toarullen inne på toaletten och han höll med mig så vi köpte den och den gick på 200 kr :s
så det får jag ju höra nu att jag måste  gilla den och ta hand om den nu för att den kosta så mycket så det får jag ju göra nu..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0