Nu har vi gjort det!!!



Idag har vi gjort det,skrivit på pappret,provkört och allt.. köpt en bil en ford focus en blå den var så himla snygg verkligen,mycket bättre än den han har nu..


visst e den snygg och den är VÅR nu:)

I torsdags när jag hade Lina här på frukost så på kvällen åkte jag till Lina och snacka lite skit och åt lite gotta...





på fredagen innan barnen dök upp så var jag ute och gick en skogspromenad och då tog jag lite kort och ett av korten fick mig att tänka på ett barnprogram


programmet är "gissa bajset"

sen var det min jobb helg och jag jobbade tillsammans med Madelene och vi hade hur kul som helst vi snacka och skratta en massa och på söndag var vi till och med ute och satt i solen..





en riktig härlig dag ute på stan:)

så detta är vad som hänt i helgen och även dessa två dagar på denna veckan..

Måndagen: var ledig,mamma på fika
Tisdag: jobba 08.30-13 köpte bil
Onsdag: Johan e ledig och jag vet ej ännu om jag får jobba.
Torsdag: ev.jobba till kl 13.. sen kl 14 på möte med Margarita
fredag: Barnen åker till mamman.myskväll med hjärtat..
Lördag: jobba 8-20 sen hem till Marika på 40 prs fest.
söndag: jobba 9-22

så ser resten av min vecka..
så ha det gött alla..


avslutar med en bild på mig och min fader i Malmö på "Malmöfestivalen 2009"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0