Ny månad... :)



ny månad nu och nya förväntningar av denna månad. eller i allafall för mig,ska ta tag i mitt liv nu innan jag förfaller.. igår kom mina Mary Kay produkter :) glad jag blev och idag på morgonen använde jag det och gud vad min hud känns annolunda:) jätteskoj faktiskt..

jag och Johan var ute på en promenad igår em och det var riktigt gott faktiskt. vi ska ut och gå idag oxå efter jobbet och innan mamma o pappa kommer på fika i kväll.

men idag verkar det som om jag inte får nått jobb så jag tänkte får väl fortsätta att städa och fejja här hemma.
men ska ner snabbt till stan och använda mina presentkort som jag fick när jag fyllde tänkte jag.
så dom kommer till användning,jag tror jag ska göra detta får se kan ju ändra mig oxå ju hehe

sen har jag fått tränat idag,gött och ätit lite nyttigare.

 använde gymbollen och fitness banden:)

 usch ni ser jag måste ta itu med mig själv ju!!!

 blev en tallrik med fullkornsflingor och yougurt och ett glas oboy :)

 blev lite pose sen när jag var färdig klädd och allt..
 så min outfit idag,den är ledig och lättklädd:)

 tryckte av för tidigt så jag blev änna förvånad:)

och sen måste jag bara visa er hur våran fondvägg blev efter Johan tapetserat den :) min underbara karl:)
 är den inte nice :) väldigt fint blev det! stolt över han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0