prata ut...



   Blev en helt oki dag idag trodde den skulle bli låångtråkig men icke då.. började med att efter frukosten gick jag ut på långpromenad på en timme så strx efter 9 när jag hade gått så ringde jag Lina o undra vad hon gjorde.. hon höll på o tvätta så istälet för att gå in och inte göra något alls så cyklade jag bort till Lina o barnen och tjöta lite:)








vi satt och prata mycket och skrattade. jag åt en liten lunch där med dom oxå.. blev korv med bröd.det var riktigt längesen oxå vill jag lova:)
sen skulle Lina rita en sax till Alexander men det blev ett körsbär istället hehe det var lite komiskt..

jag citerar Lina

-sax ja det kan jag göra

- hehe oj det blev ett körsbär istället hehe



Igår var jag hemma hos mamma en sväng och fika o kollade in deras nya fondvägg dom hade gjort..Riktigt fin blev det faktiskt..


har ni sett blev väl lite små häftigt:)

som sagt blev ju fika där oxå ju..:)
och ikväll ska jag och Johan dit och dricka kvällsfika o kolla in fondväggen..

Syrran hade inte fixat frillan och då kan man se ut såhär i huvudet..
sötnöt <3


morsan kom med på bloggen,med hennes jättesmile:D

kanelbullen blev min ska jag bara säga :)

haha lite spex bilder på syrran hanns med oxå:P





Nu ska jag fixa lite varma mackor tänkte jag tills mannen kommer hem så kan vi käka lite ihop..sen ikväll ska vi till mammsen o pappsen och sen på fredag kommer våran bil :D

så tills dess
puss o kram//Pillan


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du kom förbi, du missade nämna stolen asg Saxen å körsbäret visst va de fint hihi

2011-03-16 @ 21:52:04
URL: http://strawbeliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0