promenad,,





    idag har jag haft fullt upp ska jag bara säga.Först så tog jag emot målare strax efter 07.00..sen kom Becca vid 10 tiden vi åt frallor och snackade mycket det var trevligt.
vi tänkte att vi skulle gått ner till stan efter frukosten men just då hade dom ställt upp stegen i trappan och började måla så vi fick snällt sitta kvar tills dom gick vid 13 tiden..

då gick vi lite på stan och sen fika på ströget. sen hem till hjärtat som satt vid tv. vi bestämde att vi skulle ta en kaffe och sen gå en promenad till Hajen.
 vi var säkert ute och gått i  1,5 timme säkert..

väl hemma så gjorde älsklingen mat och jag hoppa i duschen. fick ett litet smakprov på vad han lagat och det var underbart gott.Johan är en underbar kock vill jag allt säga..

älskar dig gubben..

I morgon är det jobbdag som gäller.

börjar kl 12-16 på Stenåsa fsk. sen direkt till mitt andra jobb och där slutar jag 22

sen hem och mysa med älsklingen.. på onsdag vet jag ej hur jag jobbar och sen på kvällen blir det nog en sväng till mamma o pappa på fika så vi kan kolla på deras nya fondvägg som dom gjort själva.

dom är allt duktiga mina föräldrar..



till helgen ska vi nog till Gbg och Ikea och kolla garderober:D ska bli kul faktiskt.. sen bli lite ompysslad av svärmor är inte helt fel. har ju barnen oxå så dom får leka av sig lite med farmor med :)

sen till veckan ska våran nya bil komma oxå :D ska bli spännande..



Så var min röriga vecka än så länge.men blir väl mindre rörig ju längre de går :)antar jag i allfall.
har tagit lite bilder på våran hall som jag ska lägga ut sen oxå så ni får följa vårat kaos:)

ha en trevlig kväll alla bloggvänner//Pillan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0