rycka in..




   har varit en helt oki dag idag. men barnen har krånglat med maten så jag o Johan testar en taktik så vi får se hur den kommer lösa sig. Det är så svårt när det ej är mina barn för då h man ju varit annolunda.
men det kommer lösa sig jag/Johan tror nämlige detta. istället för att tjata så testar vi detta så får vi se.



efter maten så blev det utgång dom/vi hade ju varit inn hela dagen för sjutton gubbar.. sådet blev någon timme ute. gött väder hade vi ju oxå.. vi lekte Ivanho och James Bond

    


sen kom Johan hem och vi/han hängde upp våran spegel. sen ringde dom från jobbet (personlig ass.) det var ingen som hade kommit till kvällspasset,Så jag ryckte in !!!
blev att jag bara nästan mötte Johan i dörren.. men men så är det ju tyvärr ibland. det är ju goa pengar sen när dom kommer!!!

så jag jobbar 15.30-22
sen hem o sova för i morgn onsdag ska barnen till dagis,och jag ska jobba 11.30- 16 ska bli gott har varit hemma nu i 2 dagar och man klättrar lite på väggarna trots att man haft barnen hemma..
men den lille tjejen är så tyken så jag får räkna tyst för mig själv ibland alltså. såna dumheter vill jag inte vara med om nämligen. men men hon rättar väl till sig så småningom...

längtar sååå till helgen då jag får min Johan för mig själv och vi ska bara slappa. ska i och för sig till Danmark på lördag men se på söndag skadet bli nice altså.

over and out//Pillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0