så himla skoj...



  Bakdagen var helt underbart rolig altså vi gjorde så himla mycket och baka så mycket och tiden gick så himla fort så det finns inte.
 
bakade

Kanelbullar
pizzabullar
hälsobröd
kärleksmums
frallor

 och vi startade vid 09.00 tror jag det var. vi började med att äta frukost. Nyköpta frallor och kaffe och juice..
och det var hur mysigt som helst.
sen lyssna vi på en massa musik och bara sjung och baka det var trevligt. me and my mum <3

 

 





 

detta är allt som vi bakat och det var så himla skoj:)

sen fick mitt hjärta smaka på allt och han gillade det verkligen. han sa att det var absolut inte sista gången jag bakade,:) bra omdöme eller hur?

sen så innan vi gick och la oss igår så snöade det:S

och i morse när jag vaknade så tittade jag ut och så såg det ut såhär








fy vill inte HA SNÖ LÄNGRE..

VILL HA SOMMAR...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0