seg som tuggummi



 Så känner jag mig idag:) sseg som attan. jobbat hela helgen så tänkte jag att jaa nu ska jag sova lite längre men icke då då hade Johan pratat med målarna och dom ska knacka på mellan 7 och 8  på morgon så det var bara att ställa kl på kvart i 7 och gå upp och se glad ut. sätta på kaffe så man känner sig piggare..

denna måndag ska jag ha frukost dejt med Rebecca Boström

bilden tagen när vi åker och överraskar Linn efter hennes födelsedag:)

Becca kommer vid 10 tiden så det är ändå lugnt,men känner mig ändå stressad why???
Det ska i allfall bli jätteskoj det var längesen vi bara satt och tjöta liksom.
ska jag böhöva röja lite kanske:)

sen blir det nog att vi åker ner till stan en sväng oxå:)
Så denna dagen kommer gå som hejsan säger jag bara.

Nä nu får jag nog gå och fixa till mig lite..


Linn och Lina kollar in filmen som vi spela in när Linn öppnade dören för oss:)

Becca står för köttfärsen för annars äter hon bara upp all fetaost :)

full fart med vår rätt TACOS

Linn och Charlotte

Charlotte poserar :)


jag och becca


sitter och tjötar och dricker lite:)

väldig fin gruppbild på oss alla:)

mina fiiina vänner <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Ah, de är ju vissreligen närmare.

Men de är inte så långt till friskis från där du bor ju heller :)

Hoppas att de kommer gå bra med träningen:)

2011-03-14 @ 08:00:03
URL: http://kilkkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0