ska alltid krångla...




 I dag när jag vakna tänkte jag om jag skulle ta bort min tillgänglighet eller inte?? dagens dilemma:)
sen ska jag i allafall ta bort på torsdag för då ska jag o mamma har en bakdag:)
så gick jag in på timepool så hittar den inte sidan. att jag inte smäller av,detta har hänt tusen ggr och jag blir rasande snart kan dom inte hålla ordning på skiten eller...

sånt är så störande så det finns inte.. men men det är bara att bita i det sura äpplet och hoppas att det funkar snart.

verkar bli fint väder idag. solen är på uppgång i allfall. och jag ska bara säga att jag ser ut som ett ösregn idag.



ser ni mer tröttare människa får ni leta efter.:) och jag försökte till och med kosta på mig eett leende:)

Nu kommer väl snart målarna oxå och ska fortsätta jobba,eller det hoppas jag för igår målade dom bara taket.så idag hoppas jag dom måla väggarna igen.
sen hoppas vi på att våran bil kommer idag och sen ikväll ska vi till mammsen o pappsen på fika:)


fortsätter att blogga senare.. ha det gött
kramar//Pillan

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3 kram <3

2011-03-16 @ 11:34:22
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0